با ما در ارتباط باشید
مزیت های خرید اینترنتی از طیب مارکت

مزیت های خرید اینترنتی از طیب مارکت

چرا از طیب مارکت خرید کنیم؟

تنوع کالاهای سوپرمارکتی یکی از ویژگی‌های برجسته و جذاب طیب مارکت است. در سوپرمارکت‌ طیب مارکت می‌توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید، از مواد غذایی تا لوازم بهداشتی. در هر بخش از سوپرمارکت، محصولات مختلفی با تنوع بالا قرار دارند. برای مثال، در بخش مواد غذایی شما می‌توانید انواع محصولات آرد، روغن، قند، برنج، کنسرو و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید. تنوع کالاهای سوپرمارکتی به شما امکان می‌دهد تا از یک نقطه خرید متنوعی از نیازهای خود را تامین کنید و زمان و هزینه بیشتری را صرف خرید در مکان‌های مختلف نکنید.

خرید از طیب مارکت
خرید اینترنتی گرگان

تخفیف دائمی:

تخفیف محصولات یک استراتژی متداول در صنعت خرده فروشی است که به مشتریان امکان می‌دهد از قیمت کمتری برای خرید محصولات بهره‌مند شوند. تخفیف‌ها می‌توانند به صورت دائمی یا موقت اعمال شوند. تخفیف دائمی معمولاً برای محصولات خاصی در نظر گرفته می‌شود و به مشتریان ارائه می‌شود تا آن محصول را با قیمت کمتری خریداری کنند.یکی از مزیت های فروشگاه طیب مارکت تخفیف دائمی برای تمامی محصولات هست.همه محصولات موجود در طیب مارکت به مدت 365 روز سال دارای تخفیف هستند.

خرید اینترنتی گرگان
خرید از طیب مارکت

خرید از طیب مارکت

مجوزهای طیب مارکت:

طیب مارکت مجوز اینماد را با صادقانه کارکردن و محصولات با کیفیت خودش بدست اورده.(اینماد یک مجوز دولتی است که اهداف اصلی آن، ساماندهی، نظارت و احراز صلاحیت فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌ها برای بازار تجارت الکترونیک است)

داشتن مجوز کسب و کار از اتحادیه خواروبار لبنیات

دیدگاه خودرا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *