با ما در ارتباط باشید
شرایط خرید با کالابرگ در گرگان

شرایط خرید با کالابرگ در گرگان

دسته: اموزشی

کالابرگ چیست؟

برگه کاغذی است که توسط دولت یا سازمانها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا با ارائه آن کالاهای اساسی خود را دریافت کنند.

علیرضا عسگریان: به‌زودی مشمولان هنگام خرید اینترنتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در سبدی ذخیره کنند و پس از نهایی‌شدن خرید از آنان پرسیده می‌شود که آیا از اعتبارشان استفاده شود یا خیر.

وی گفت: در صورت تایید نهایی فرآیند خرید تکمیل می‌شود و از سطح یارانه کسر و پرداخت خواهد شد.

خرید با کالابرگ در گرگان

چطور از کالابرگ استفاده کنم؟

معاون وزیر تعاون : دهک یک تا پنج درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشمول ۲ امتیاز تشویقی طرح کالابرگ الکترونیک هستند و به عبارتی افراد مذکور در صورتی که مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌شان را از میان کالاهای اساسی تعریف‌شده در طرح کالابرگ الکترونیک، خریداری و مصرف کنند، مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد. همچنین تورّمی که تا پایان سال به‌روی این اقلام ایجاد می‌شود، توسط دولت پوشش داده خواهد شد.

طرح کالابرگ الکترونیک، دو هدف عمده را دنبال می‌کند؛ نخست، افزایش قدرت خرید مردم و تهیه اقلام اساسی تغذیه‌ای و دوم، ثبات قیمت‌ها برای یک سال ثابت و حفظ شدن ارزش یارانه‌ها. دولت درصدد حفظ این سبد با نرخ سال گذشته و جبران افزایش قیمت‌ها است.

کالابرگ شامل چه کالاهایی میشود؟

۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی به‌صورت اختیاری جایگزین یارانه نقدی ۳۰۰ هزارتومانی خواهد شد.

طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۱ گروه کالایی (شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند و شکر، گوشت گوساله) می‌شود.

خرید با کالابرگ در گرگان

خرید با کالابرگ از فروشگاه

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون فروشگاه‌های طیب مارکت، افق کوروش، جانبو، دیلی مارکت، فروشگاه هفت در سراسر کشور تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیکی است و پیگیری‌های لازم برای انجام سایر فروشگاه‌های کوچک در شهرها، دهستان‌ها و روستاهای استان در حال انجام می‌باشد و یارانه بگیران می‌توانند در چند مرحله از اعتبار خود از گروه ۱۱ قلم کالای اساسی خرید کنند

دیدگاه خودرا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *